2011/04/02

igår och idag.



ph1&ph2: jag, johan och staden.

Hej hej. Idag är det lördag och jag är ledig fram tills 17. Skönt att bara slappa hemma en hel dag när man knappt varit hemma nått i veckan. Så idag har jag bildbombat bloggen som ni kanske ser.

Igår var Mimmi och Pernilla här och vi lagade två-rätters (tre, om lösgodis räknas som efterätt)och hade myskväll. Även Hanna kom förbi och vi gosade ner oss i soffan och kollade på Big Brother.

På dagen var jag i Jakobsberg med Sanne och köpte nödvändigheter som tex. värmeskydd och basplagg. Fyndade även lite på Myrorna där jag bla hittade jättesöta achetter med fåglar på. Jag köpte dom till Farmor som är ett fågelfreak, åkte hem till henne direkt på spontanlunch och för att överlämna dom. Det var jättemysigt att träffa farmor, känns som det var väldigt länge sedan jag var där själv. Skönt med lite egentid med henne.

Nu ska jag lägga upp en klänning jag köpte på myrorna igår, hej då!

Inga kommentarer: