2010/06/20

har jobbat och haft en utekväll.



Har jobbat hela helgen fredag-söndag men har även hunnit ha kul.
Igår åkte jag, Johan och Pernilla in till stan för att kolla läget.
Vi åt middag och skålade i moserande vid vattnet innan vi traskade
vidare till Kungstädgården. Där mötte vi upp Hansson. Vi gick runt
och kollade på folk och tog en öl i öltältet samt tog en cigg med karin
när hon hade rast. Jag var taggad med det var tydligen ingen annan,så
jag skickade iväg ett sms till Michaela som var på Collage.
Jag hamnade där tillslut och vi hade kul. Sen sov jag några timmar i
en gästsäng i Michaelas enorma garderob. Spännande kväll.


Jag och Johan har precis sett första avsnittet av True Blood
tredje säsongen. Åh vad jag har saknat det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att det var kul på Collage!
Det var kul att ses, även om det inte blev så fantastiskt mycket fest för vår del.

Kram Johan